piątek, 8 grudnia 2017

Medaliony



Hejka!!!

Dziś przybywam z medalionami. Jeśli macie chwilkę i ochotę je zobaczyć - zapraszam.



Udało mi się zrobić kilka sztuk medalionów. Chciałam więcej, ale nie dałam rady...

Wszystkie medaliony mocno się świecą, potraktowałam je dość solidnie lakierem. Jak zwykle, mimo szczerych chęci, zdjęcia nie oddają tego połysku. No cóż, może jakieś szkolenie mi potrzebne, by uchwycić te moje wytwory, jak należy.

Szału nie ma, bo to skromne wytwory, bez żadnych wymyślanek. Jest tu baza styropianowa, papier ryżowy, wyciski z masy Das, farby akrylowe (podmalowania i chlapanki), bitumen, lakier, jakieś złomki i wstążeczki.


Pozdrawiam gorąco: Aga.

45 komentarzy:

  1. Prześliczna !!! Cudowny ptaszek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne :) Wcale nie skromne, tylko szałowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A moje tak świeciły po Bartku, że matem je w końcu potraktowałam.:) Świetne są te Twoje bombeczki! Bardzo mi się podoba wykorzystanie sznura z foremki. Czaję się by go sobie kupić.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie czaj się! Kupuj tę foremkę! Ja też długo się zastanawiałam nad jej nabyciem i teraz to mi z rąk nie schodzi, eksploatuję ją okrutnie. Jestem bardzo zadowolona :D

      Usuń
    2. Aga, a jaka to foremka? Ja ostatnio kupiłam coś podobnego, ale takiej nie widziałam. Medaliony przepiękne!!!

      Usuń
    3. Kochana, patrz w Zielonych Kotach. Ona ma 5 różnych sznureczków w sobie.

      Usuń
  4. Cudowne! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Są piękne i wytworne, bardzo podobają mi się u ciebie motywy ptaków, szczególnie sikorek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam i wzdycham, jakie piękności prezentujesz i życzę, aby doba liczyła nieco więcej godzin, tak alby wszystkie plany udało się zrealizować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dzięki Reniu! Ten brak czasu to mnie kiedyś wykończy ;)

      Usuń
  7. Życzę Ci, żeby doba się wydłużyła, dla takich prac warto poświęcić czas.
    Pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeurocze medaliony :) Kuszą mnie te wyciski z masy,tylko kiedy to robić,doba za krótka :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam w niemym zachwycie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Aga i co ja mam biedna napisać!!! Dziewczyny przede mną już wyczerpały wszystkie zachwyty, a mi pozostaje tylko powzdychać:). Cudo i twórz tak dalej:). Buziaki i uściski przesyłam:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu za ciepłe słowa! Pozdrawiam serdecznie!!!

      Usuń
  12. Świetnie wyglądają te ozdóbki z form. :)

    OdpowiedzUsuń