środa, 28 listopada 2018

Alternatywa dla tradycyjnego wieńca


Hej, hej!!!

Zastanawiałam się przez długi czas, czy jest możliwa jakaś alternatywa dla wieńca zawieszanego na drzwi lub gdziekolwiek w czasie świąt, ale taka w "moim" stylu...
No pewnie, że tak! Przecież mogę zrobić zawieszkę, ale w nieco większej skali. Zobaczcie, jak wyszło.



Czego użyłam? Już podaję:
- płyta mdf
- karton
- druciki (do wzmocnienia)
- wyciski z masy DAS
- papier klasyczny i serwetki - połączone ze sobą i podmalowane odpowiednio, by tworzyły spójną całość
- farby akrylowe 
- pudry antyczne Cadence (beżowy, niebieski, szary)
- złocenia w folii
- brokat (biały i złoty) i małe gwiazdki
- lakier Bartek (ultramat i połysk)
- pasta Pentart (biała i chameleon)

 A teraz zapraszam już do oglądania:













Pozdrawiam serdecznie i do następnego razu! 
Aga

20 komentarzy:

  1. O matko ,ale cudo!!!! A ile pracy:)
    Po prostu napatrzeć się nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracy troszku było, nie ukrywam... ale odetchnęłam z ulgą przyznam szczerze, gdy skończyłam ;)

      Usuń
  2. rEWELACJA , PODZIWIAM I PODZIWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko Twoje ozdoby sa przepiękne i wykonawstwo juz sięga perfekcji, na pewno o tym wiesz, wspaniały wieniec Art Agnes:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie się prezentuje!!! Wspaniała dekoracja na święta!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny ten "wieniec" - w dodatku z obu stron. A ile w nim detali, wow, naprawdę podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szarpnęłam się na te dwie strony i o mało już nie porzuciłam projektu, ale udało mi się skończyć :) dzięki za miłe słowo! Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Piękna ozdoba:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna, bogata, ale z gustem.

    OdpowiedzUsuń