wtorek, 11 września 2018

Zawieszka w stylu shabby chic z damą


Cześć kochani! 

Dziś tutorial pokazujący, jak zrobić zawieszkę w stylu shabby chic z motywem damy. Zapraszam!




Co nam będzie potrzebne? Kilka rzeczy:
- baza do ozdabiania - ja miałam wycięte w płycie mdf koło
- masa plastyczna i foremki silikonowe
- klej wikolowy i kropelka
- gesso
- farby akrylowe (biała, czarna, niebieska)
- wybrany motyw z papieru ryżowego lub serwetki
- klej do decoupage'u (Colla)
- efekt kamienia (Cadence)
- patyny czarna, biała i chameleon (Pentart)
- lakier połysk (Bartek)
- dodatki

Zaczynamy!!!

Bierzemy naszą bazę i malujemy ją białym gesso

Następnie nakładamy białą farbę - dokładnie pokrywając całość

Wybieramy interesujący Nas motyw i przyklejamy go w wybrane miejsce


Teraz nakładamy efekt kamienia


Gdy już wszystko ładnie wyschnie robimy sobie wyciski - pamiętajcie, by robić wszystko podwójnie!

Wszystkie elementy rozplanowujemy i łączymy ze sobą. Ja, sklejając ze sobą dekory, użyłam gdzieniegdzie odrobiny kropelki, która błyskawicznie połączyła ze sobą wyciski i pomogła zrobić resztę właściwemu klejowi. 
Niestety nie wyszło część zdjęć, w tym te, które pokazują, że należy w trakcie sklejania dodać druciki, które będą później służyć jako wieszaczki

Całość malujemy na biało (prócz motywu)

I lakierujemy

Teraz Patyny!
Najpierw czarna


Teraz biała - by rozjaśnić miejsca, które są zbyt ciemne


Na koniec chameleon (bardzo jasne złotko), które nieco rozświetli całość


Dodajemy także chlapania - ja robię to czasem wykałączką


Zabezpieczamy wszystko lakierem, dodajemy dodatki i gotowe!



Do zobaczenia!
Pozdrawiam: Aga :)







29 komentarzy:

  1. Piękna zawieszka, u ciebie zawsze tak klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za ciepłe słowa zagrzewające do dalszego działania!

      Usuń
  2. Prześliczna zawieszka.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow !!! Wyszło przeuroczo !!! Fajny element do wnętrza ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba:))jest taka romantyczna:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? O to chodziło, super, że wyszło. Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Uwielbiam Twoje prace , maja klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie świetna!!
    dzięki za kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna zawieszka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna zawieszka.Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. I natrafiłam na to niezwykłe miejsce zupełnie przypadkiem:-)
    Cieszę się bardzo i z góry dziękuję za inspiracje przeróżne...
    Pozdrawiam serdecznie,
    Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak myślisz. Przesyłam pozdrowionka!

      Usuń
  10. Dziękuję za kursik, bardzo inspirujący. Twoje prace są piękne i stylowe.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna zawieszka w stylu shabby chic:) Pozdrawiam Aguś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te słowa, Reniu! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. O w życiu bym nie powiedziała, że to tak się robi!!? Piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka zwykła zawieszka a jak niezwykle wygląda.
    Bardzo elegancko się prezentuje. Brawo za śliczne zdjęcia, piękne tło, nie tylko w tym poście :)

    OdpowiedzUsuń