poniedziałek, 1 maja 2017

Szkatułka z ptaszkami


Witajcie!

Dawno temu zrobiłam sobie szkatułkę, ale trochę o niej zapomniałam i dopiero teraz ją pokazuję.



Góra jest inspirowana szkatułką, którą zrobiła kiedyś Sylwia Serwin (a wszystko przez moją niezdarność - zanim doniosłam szkatułkę do domu, szybka pękła i musiałam wykombinować jakieś maskowanie). Reszta to kompletna improwizacja, czyli wymyślanie na poczekaniu, w trakcie pracy: serwetki, papiery ryżowe, farby akrylowe, i jeszcze więcej farb akrylowych, papier ścierny i lakiery (matowy i błyszczący).

Do końca nie jestem zadowolona, ale na razie może być. Może jeszcze kiedyś do niej wrócę, jak mi coś zaświta i potraktuję ją bezlitośnie ;)

Szkatułka jest inspiracją majowego wyzwanie, które odbywa się na blogu DIY Zrób To Sam. Zachęcam do udziału. W tym miesiącu tematem przewodnim jest hasło: "W maju jak w gaju".

Nie przedłużam i zapraszam do oglądania.









Pozdrawiam: Aga!













51 komentarzy:

  1. Świetna! Fajnie przetarta i pobrudzona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest! Podoba mi się i z zewnątrz, i w środku (te ptaszki są cudne) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazek w środku jest fantastyczny; rzadko spotykam prace, w których obrazki są w środku, a nie na zewnątrz. Fajny pomysł! Wzór na zewnątrz -na bokach - też mi się bardzo podoba. Jak dla mnie całość jest bardzo ciekawa i dobrze skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też rzadko widzę, by obrazki były wewnątrz ;)

      Usuń
  4. Stworzyłaś piękną rzecz, mistrzowskie wykonanie, podziwiam! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylowa i efektowna ! Lubię motyw ptaków, pasują do stylu vintage i do bardziej nowoczesnych dekoracji.
    Udanej majówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, miło że tak uważasz :) Pozdrawiam i mam nadzieję, że majówka się udała ;)

      Usuń
  6. Imponująca praca. Szkatułka jest przepiękna! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna praca. Szkatułka prześliczna i taka elegancka. Pozdrawiam cieplutko i samych serdeczności życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, cieszę się, że szkatułka się podoba! Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  8. Cudowna szkatułka, bardzo klimatyczna i delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna szkatułka:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna szkatułka. Brak u mnie zdolności do zrobienia takiego cuda. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadzaj, masz zdolności, masz! Ja bym nie była w stanie zrobić takiej gwiazdki jak Ty, a co dopiero czegoś większego! :D

      Usuń
  11. Mmm, mogłabym patrzeć i patrzeć na tę cudną skrzyneczkę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Ci pięknie. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda cudnie. Bardzo lubię motywy z ptaszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna szkatułka. A uroku dodają jej postarzenia, wyglądają jakby ząb czasu sam ją nadgryzł. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ago jak wspaniale, że zbiła Ci się szybka (tylko nie myśl, że źle Ci życzę), dzięki temu powstała przepiękna, strasznie stara z wyglądu - pamiętająca lata przedwojenne - szkatułka:). Te wszystkie róże i perły nadają epokowości Twojej kolejnej mistrzowskiej pracy!!! Przesyłam uściski:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaśka, ja to kiedyś będę musiała męża poprosić żeby mi zdjęcie zrobił, jak czytam komentarze i czerwona się robię! Dzięki! Ściskam mocno! :)

      Usuń
    2. Aguś, kochana poproś Mężulka jak najprędzej, bo czekam z niecierpliwością i obecnie się śmieję, zresztą jak zawsze czytając Twoje niesamowite komentarze:). Jesteś niesamowita - nie dość, że wszechstronnie utalentowana!!!, to jeszcze niezła grandziara:):):). Buziaki i miłej, pięknej niedzieli życzę WAM:).

      Usuń
  16. Ah a u Ciebie kolejne cudo , przepiękna szkatułka !

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i również przesyłam pozdrowionka :D

      Usuń
  17. Fajny pomysł z obrazkiem w środku :). Śliczna szkatułka, mnóstwo dopracowanych detali!

    OdpowiedzUsuń
  18. Znowu się zachwyciłam patrząc na Twoją pracę. Rewelacyjny wierzch z tymi motywami z formy i przetarciami,a urzekający środek za sprawą obrazka. Marzę o zobaczeniu na żywo tego cuda...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta szkatułka jest jedyna w swoim rodzaju! Dużo na niej się dzieje, ale wszystko jest spójne i pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak dla mnie jest idealna, bardzo fajny motyw, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie za te słowa! Pozdrawiam również!

      Usuń
  21. Pięknie ją ozdobiłaś. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest śliczna, nie wiem co Ty od niech chcesz :-) I mój ulubiony motyw serwetkowy - lilijka. Podoba mi się to połączenie wzorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie za te słowa... może faktycznie się czepiam, ale coś mi w niej nie pasuje :/ niech poleży, może po czasie uzmysłowię sobie, co jest nie tak :D

      Usuń
  23. Pomysł na obrazek w środku rewelacyjny,zresztą sama praca zasługuje na pochwały :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję pięknie! Pozdrawiam również :D

    OdpowiedzUsuń