piątek, 9 lutego 2018

Jajko decoupage


 Witam wszystkich tu zaglądających!

Dziś jajko i mały bonus.



Zapraszam do oglądania zdjęć jajca - wydmuszki gęsiej. 

Jest też skromna próba zrobienia mydełka. Moje pierwsze w życiu. Normalnie bym się za nie nie zabierała, ale zostałam poproszona o jego zrobienie przez bliską mi osobę, więc nie mogłam odmówić. 

Uwaga! Sporo zdjęć - natrzaskałam tyle, że nie mogłam się zdecydować na wybór 

Wyrżnęłam prawie pół jajka i zrobiłam z niego takie cuś - kiedyś widziałam na internetach, jak ktoś wyciął kawałeczek jajka i zinterpretowałam ten pomysł po swojemu ;)

 To samo jajko w nieco innej aranżacji i świetle


I na koniec mydełko - inspirowane pracami Iwony Semrau

Pozdrawiam z wnętrza białej szafki - Aga.

27 komentarzy:

  1. Twoje prace jak zwykle zachwycają!!!Jestem oczarowana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale bym nie zgadła, ze to mydełko:) Jaja cudne, prawdziwe dzieła sztuki :) Ciekawe jak będą wygladały kolejne mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem Twoich prac! Jajko jest mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje prace są cudne:))))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace - jajko prezentuje się tak "na bogato", ale mydełko to już wbiło mnie w fotel! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję - inspirowałam się mydełkami, które robi prawdziwa mistrzyni w tej dziedzinie :)

      Usuń
  6. Wspaniałe jajko a mydełko mnie zaskoczyło - cudne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne jajko a mydełko myślałam, że to szkatułka. Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie mydełko powala jest genialne brawo :) A jajco bardzo oryginalne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ci za te ciepłe słowa! Przesyłam gorące pozdrowienia!!!

      Usuń
  9. Aga takie cuś - jajko jest piękne i oryginalne, a wyjątkowe mydełko, to wprost szkoda używać i tylko odłożyć je w ciuszki, aby ładnie pachniały!!! Buziaki przesyłam i życzę Ci udanego tygodnia:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, kochana!!! A mydełko to sobie umyśliła jedna taka, co jej odmówić nie mogłam. Normalnie by mi przez myśl nie przeszło, by się brać za robienie mydełka! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  10. Piękne robiłam takie kiedyś :)
    Ślicznie je ozdobiłaś!!!
    Mydełko super~!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jajka i bombki to zapewne Twój konik. Wszystkie piękne 🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do inspiracji. Po to są. W innym wykonaniu mało przypominają siebie. :) Co do mydła. Nigdy nie domyśliłabym się, że to mydło. Ale wygląda obłędnie. :)

    OdpowiedzUsuń