sobota, 7 października 2017

Bombki, bombki, bombki




 Hej, hej!

Dla tych, którym jeszcze nie zbrzydł temat, kolejna porcja bombek...



Popełniłam kilka bombek i zrobiłam im kilka fotek, niestety na szybko (dlatego tylko kilka się załapało na wpis), bo już znalazły sobie nowy domek, a właściciele chcieli mieć je czym prędzej!
 
Na bombkach umieściłam różne motywy, ale postanowiłam je posegregować - widoki/zwierzątka, mikołaje oraz "obrazki żłóbkowe" (tak je sobie nazywam). Zapraszam do oglądania!

Motywy widokowo - zwierzątkowe:


Motywy mikołajowe i mikołajowopochodne:


Motywy żłóbkowe:



Ps. Dziękuję pięknie za odwiedziny i przemiłe komentarze pod ostatnimi postami.

Buziaki: Aga :D

70 komentarzy:

  1. Mnie nie zbrzydną nigdy, mogę te prawdziwie artystyczne bombki oglądać bez przerwy! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna porcja ślicznych inspiracji na święta - wyglądają bardzo stylowo te Twoje bombeczki :-) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że przypadły Ci do gustu. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tam zaraz mistrzostwo :) ale pięknie dziękuję za pochwałę! Miłe słowo zawsze buduje i zachęca do dalszej pracy.

      Usuń
  4. No raczej mistrzostwo, zobacz jak moje bombki przy Twoich wyglądają. Jak Kopciuszek przy Księciu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właściciele tych bombek będą mieć ślicznie ubraną choinkę :) Cudne bombki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieję, że będzie to fajnie wyglądać. Ja w tym roku też sobie taką zrobię... jak zdążę :D

      Usuń
  6. Twoje bombki są tak niesamowite, że nigdy się nie znudzą, nie ma szans :) Zawsze można nacieszyć oczy, pozachwycać się i zaczerpnąć inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, pięknie dziękuję, jest mi bardzo miło czytać te słowa!

      Usuń
  7. Oglądam i oglądam i nie mogę przestać! CUDOWNE!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga, cudowne wszystkie. Uwielbiam twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są wszystkie bombeczki,podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są suuuper... choć mnie najbardziej przypadły do gustu te z działu "widoki/zwierzęta" - są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejne piękne bombki!!! Chyba nigdy się nie znudzą:). Dla mnie Aga możesz je robić przez cały rok i będę je ciągle podziwiała:). Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci wspaniałego tygodnia:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy, pięknie dziękuję i również życzę wszystkiego dobrego!

      Usuń
  12. wspaniałe bombki! cudne takie i na bogato!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne bombki, bardzo bym chciała zobaczyć coś takiego na własne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To do roboty, kochana! Na pewno coś wykombinujesz fajnego, bo widziałam, że nabierasz wprawy ;)

      Usuń
  14. Mam taką nadzieję, że jak całość będzie przystrojona w tym stylu, to efekt będzie godny! Pozdrawiam również.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z takimi retro bombkami choinka będzie wyglądała fantastycznie ! Bardzo mi się podobają :))
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, miło mi bardzo. Pozdrawiam również!

      Usuń
  16. WOW!!! CUDOWNE!! Śliczne motywy, wspaniałe reliefy i kolorki super, nie dziwię się, że nowi właścicieli szybko chcieli je mieć u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne bombki! :) Zrobiło się pięknie i świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ cudowne są te Twoje bombeczki. Jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne są!Zazdroszczę ornamentów. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie klimatyczne bombki ! Twoje wykonanie to jak jubilerska robota !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoj, koło jubilerskiej roboty to nie leżało! Kochana, raczej stare wycieruchy ze strychu babcinowego ;) Dzięki piękne!

      Usuń
  21. Jej dojrzałam sarenki! ;)
    Ty wiesz ,że zachwycasz! Uwielbiam Twoje bombki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakże, sarenki muszą być - bardzo lubię ten motyw ;)

      Usuń
  22. Aga,cudne bombki poczyniłaś,zachwycam się nimi :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Dojrzałam Aga!Jutro kupuję materiały:)
    A zdjęć tych artystycznych bombek nigdy za wiele:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo Reniu! Gratuluję odwagi i trzymam kciuki za pierwsze wytwory!

      Usuń
  24. motyw jak motyw..ale to co robisz dalej z tymi bombkami to dla mnie mistrzostwo świata:)))
    powiedz mi jakiej masy używasz na te dekory?jesli to nie tajemnica:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnych tajemnic tu nie ma, zawsze chętnie odpowiem na każde pytanie - to masa plastyczna DAS :)

      Usuń
    2. dziękuję:))znalazłam w Matejce formy silikonowe do tych dekorów..ale cena skutecznie mnie odstraszyła:))nie dam prawie 70 zł za wzory formatu a5:)))

      Usuń
    3. Szukaj w internecie (np. allegro, Zielone Koty, Inspirello, Malowane Sercem) - tam znajdziesz znacznie taniej i większy wybór.

      Usuń
  25. Zaskoczyły mnie Twoje bombki są cudowne i wyjątkowe.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje ozdoby są przepiękne, więc nigdy się nie znudzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogę się napatrzeć. Są genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj czarujesz,czarujesz tymi bombkami...piękna biżuteryjna robota!!!

    OdpowiedzUsuń