piątek, 15 września 2017

Bombki decoupage



 Witam serdecznie wszystkich tu zaglądających!

Wielkimi krokami, ale jednak, zbliżamy się ku świątecznym klimatom. Dlatego też postanowiłam przypomnieć kilka swoich prac - głównie bombek. Zapraszam.



W 2016 roku powstało wiele, wiele bombek... niestety nie wszystkie doczekały się zdjęć, gdyż od razu poszły sobie mieszkać do innych domków, ale niektóre z nich się doczekały :)

Uwaga, sporo zdjęć! ;)

Na przykład bombki w starym srebrze

Kilka bombek w stylu retro też się doczekało fotek

I sopelki, uwierzycie, że w sumie miałam zamówienie na 170 sztuk? :D 




Tu ujęcie na jeden rzut produkcji :)

A tu jeszcze choinka - zrobiona ze ścinek materiałów, firanek, kilku rolek po papierze toaletowym i różnych gadżetów biżuteryjnych. Jak zrobić coś takiego? Tu się dowiecie KLIK.



Pozdrawiam z wnętrza białej szafki! Aga.






61 komentarzy:

  1. Cudowne :) Ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne bombki, szczególnie te w starym srebrze mnie zachwycają, mają klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No te właśnie zdobiły naszą choinkę w tamtym roku ;)

      Usuń
  3. No bombki to masz bombowe - wszystkie, bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite!!! Podziwiam i jestem zachwycona każdą bombką :) Cudo

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudne- wszystkie, ale kilka jest wyjątkowe i chyba spróbuje coś podziałać;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga - wszystkie są cudowne - uwielbiam Twój styl i oryginalność. Chyba się tu u Ciebie zainspiruję tymi białymi bombkami z reliefami - wyglądają bardzo efektownie i delikatnie.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inspiruj się, bardzo proszę. Będzie mi bardzo miło! Przsyłam pozdrowionka!

      Usuń
  7. ależ one piękne! co jedna to bardziej urokliwa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są przepiękne!!! Zachwycające! Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite bogactwo wzorów i dekoracji. Ogromna żywa choinka tak wystrojona w dużym pomieszczeniu - niesamowity widok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tylko srebrne były nasze, reszta zamieszkała gdzie indziej ;) ale w tym roku chyba postawię na klasyczne kolory (czerwony, biały, szary). Zobaczymy, co wyjdzie.

      Usuń
  10. Wow... co za różnorodność... podziwiam za zapał, musisz mieć ogromne zasoby kreatywności... niesamowite :)
    Mnie najbardziej przypadły go gustu bombeczki w kolorach kremowych / beżowych / mlecznych - cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi czytać te słowa, dziękuję pięknie!

      Usuń
  11. To są cuda, podziwiam!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne wszystkie!
    Ciekawa jestem bombkami w jakim stylu zaskoczysz w tym roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ mnogo!
    To stare srebro przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojoj, zaczynają się i to jakie sliczne nowowsci:))

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne ,takie dostojne :) klimatyczne
    święta przyjdą szybciej niż nam się wydaje.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zachwycona tymi Twoimi bombkami :) Taki ogrom pracy a tak wszystko perfekcyjnie wykonane :) Od dawna jesteś moim mistrzem i nic się nie zmienia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, bardzo, bardzo dziękuję za tak piękne słowa. Przesyłam ciepłe pozdrowienia.

      Usuń
  17. Ah świąteczne klimaty, nie mogę się doczekać, aż zacznę stroić mieszkanie:)
    Bombki piękne, jak zwykle bardzo wytworne i eleganckie, najbardziej urzekła mnie ta z sikorkami, cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię tę bombkę ;) Ja również lubię strojenie, ale najważniejsze jest, by mieć czym. A na razie to jestem daleko w polu, obym zdążyła!!! :D

      Usuń
  18. Już zaczynasz czarować i kusić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O raju, aż dech zapiera !!! Czy jest gdzieś kurs na takie bombki :) ?
    Podoba mi się u Ciebie, rozsiadam się na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pięknie dziękuję za miłe słowa, rozgość się, jak najbardziej! Niestety kursu żadnego nie robiłam, ale chyba będę musiała nad tym pomyśleć :)

      Usuń
  20. Dzięki śliczne za miłe słowa, również pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie tu jest u Pani. Cudowne, klimatyczne i romantyczne prace. Jestem zachwycona i z wielką przyjemnością będę tutaj wracać. Gratuluję talentu, pomysłowości i kunsztu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki za komentarz, który podbudowuje niesamowicie na duchu i zachęca do dalszej pracy nad własnym warsztatem!

      Usuń
  22. Aga,same cudeńka i to w jakim stylu :) Gratuluje pomysłów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Są prześliczne, nie wiem jak je zrobiłaś, chyba wyczarowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne,niespotykane,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Szyk i elegancja ! Są fantastyczne :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne :) Małe dzieła sztuki :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Choinka ze szmatek nietuzinkowa.
    https://sztukaspodstrzechy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne pracę.Czy robi Pani bombki na sprzedaż?

    OdpowiedzUsuń