piątek, 7 czerwca 2019

Skrzyneczka w bieli i szarości



Witajcie!

Ostatnio poczyniłam skrzyneczkę utrzymaną w bielach i szarościach - według odpowiednich wytycznych. Zapraszam.



Całość jest dość wyważona, tak myślę, skromna i delikatna. Ja uwielbiam taki klimat i mam nadzieję, że nowej właścicielce również przypadnie do gustu. Oby długo służyła :)

Do pracy użyłam:
- drewniana skrzyneczka i dekor ze sklejki
- mini palnik
- bejce Bartek
- papier ścierny
- farba kredowa biała Jeger
- puder antyczny Cadence 711
- farba akrylowa czarna
- serwetka
- klej do decoupage'u Cadence
- biała pasta modelująca Stamperia
- biała konturówka Amsterdam
- szablon
- foremki silikonowe
- masa planstyczna szara
- lakier połysk i ultramat Bartek
- nóżki


Oto efekty








Do zobaczenia następnym razem!
Pozdrawiam: Aga.



14 komentarzy:

  1. Ale cudne sąte Twoje prace :) podziwiam, podziwiam :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to bardzo miło to czytać, dziękuję i również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Przepiękna jest ta skrzyneczka. I motyw pasków, aniołki, kolory wszystko w moim stylu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałości! Podziwiam Twoją dbałość o szczegóły i Twój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielki talent!!! Ciężko oczy oderwać od tych rzeczy. Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna skrzyneczka, bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała skrzyneczka, każdy szczegół jak najbardziej dopieszczony, cudo! Pozdrawiam słonecznie i zostaję tu na dłużej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, ślicznie ją ozdobilas 😍

    OdpowiedzUsuń