czwartek, 18 stycznia 2018

Jajo... dla jaj


Witajcie w nowym roku!!!

Gotowi do twórczego działania? Na wielu blogach i portalach widziałam, że kilka osób wzięło się ostro do pracy nad jajkami. Ja zrobiłam tylko jedno. Dla jaj :)



Moje jajo niby motywem pasuje do Wielkanocy, ale nie do końca. Dałam mu nieco przewrotne zdobienia i oprawę ze względu na zmieniającą się pogodę, którą obserwować można już od kilku lat. Niedługo dojdzie do tego, że na Boże Narodzenie będą kwitły bazie, a na Wielkanoc będziemy chodzić z koszyczkiem przekopując się przez zaspy. W takim kontekście jej moje jajo.

A tu coś dla zainteresowanych produktami, które użyłam do zrobienia pracy: motyw wiosenny to papier ryżowy, podmalowany i domalowany. Jak się przyjrzycie, to dostrzeżecie śnieg. Tak, dokładnie. Na gałązkach, trawce czy płotku. A niech pada!!! Dlaczego nie? :) 
Obrazek okala niebiesko, szaro, beżowo, biała otoczka zrobiona przy wykorzystaniu konturówki, wycisków z masy plastycznej, pudrów antycznych Cadence (niebieski, szary, beżowy), farb akrylowych, past Pentartu (białej i chameleon). Do tego chlapania i lakier ultramatowy Bartek. Bazą była wydmuszka gęsia, którą wcześniej nieco potraktowałam dremelkiem, by wyciąć w niej kilka dziurek. 

Zapraszam do oglądania. 
Ps. Bez bicia przyznaję, że nieco przyciemniłam zdjęcia, bo jestem w posiadaniu paskudnego aparatu, który kaprysi strasznie, a zależało mi na zdjęciach zrobionych ze śniegiem, który właśnie się topi! Z resztą zauważycie to sami - jedne są w tonacji bardziej żółtej, a inne w niebieskawej. Pierwsze jednak niemal w 100% oddaje realne barwy.







 



Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa. 
Do zobaczenia! 
Aga.



36 komentarzy:

  1. Fantastyczne jajo:D Obie strony świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne to jajko :D a ta grafika jest rewelacyjna :) taka "z jajem" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grafika połowiczna, bo część jest domalowana ręcznie ;)

      Usuń
  3. Piękne jajeczko!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajo jest cudne :) Śliczna grafika :) A cała otoczka rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ono takie dostojne to jajo, choć faktycznie z jajem o czym świadczy cały ten śniegowy entourage :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest śliczne ... pięknie wykonane takie z innego wieku . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne!!!!!!! Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  8. Super jajo! Lubię takie przewrotne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja mam nadzieję, że Twoja prognoza jednak się nie sprawdzi i śniegu nie będzie :))) A samo jajo jest świetne, pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam nadzieję, że będzie słonecznie i cieplutko :)

      Usuń
  10. Haha Świetne to jajo , właśnie pierwsze co sobie pomyślałam , to O! idealne jajko na Wielkanoc ,bo pewnie będzie śnieg ;P

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Jajo niesamowite!!! Najlepsze życzonka imieninowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te jajo,masz rację z tym śniegiem w Wielkanoc,niestety ostatnio taką mamy wtedy pogodę :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jednak prognoza się nie sprawdziła. Przesyłam pozdrowionka.

      Usuń
  13. Aga, cudowne jajo! Czy w żółciach, czy w niebieskościach, jest idealne. Nawet z tym śniegiem gdzieniegdzie:) Bo wiadomo, może faktycznie spadnie śnieg na Wielkanoc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci dziękuję za te słowa. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  14. Bardzo ładne jajko:) Co do pogody, to masz racje, na Wielkanoc spodziewam się śniegu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obym się myliła i okazała się kiepskim meteorologiem ;)

      Usuń
  15. To jajo Aga idealnie wkomponowało się w klimat obecny. Śnieg na Wielkanoc czemu nie - mamy anomalie i niestety będzie ich coraz więcej. Pozostaje nam tylko to zaakceptować!!! Jaj bardzo mi się podoba:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za miłe słowa. Ale pogoda lepiej niech będzie dobra - wolę słoneczko na wiosnę, a śnieżek na zimę, nie odwrotnie :D

      Usuń
  16. Fajne!!! Ja nie wiem czy zrobię chociaż jedno jajo w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to jajo jest obłędne! takie eleganckie i piękne

    OdpowiedzUsuń